بررسی خدمات و تعمیرات جنرال الکتریک در بازار ایران

دوشنبه 31 ارديبهشت 1397
14:34
نادر نادری

در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک, نمایندگی مجاز الکتریک, تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک برای تعمیر لوازم خانگی نیازی به مراجعه حضوری به تعمیرگاه مجاز و مرکزی جنرال الکتریک نیست و این یکی از ویژگی‌ های مهم نمایندگی رسمی و مرکزی جنرال الکتریک است, که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه‌ های مشتریان عزیز می شود. این خصوصیت باعث شده تا مهندسان نمایندگی رسمی و مرکزی جنرال الکتریک در محل سکونت شما حاضر شوند و تعمیرات انواع مختلف محصولات جنرال الکتریک را به بهترین شکلی انجام دهند.

با روش مراجعه تعمیرکار به محل و انجام تعمیرات لازم در آنجا رضایت مندی مشتریان از خدمات زیاد شده و قدم بزرگی در جهت وفاداری مشتریان برداشته می شود. برای تعمیرات همه لوازم خانگی جنرال الکتریک می توانید با شماره های نوشته شده در بالای صفحه اصلی سایت تماس گرفته و مشکل خود را به قسمت خرابی و تعمیرات دستگاه های جنرال الکتریک هیراد سرویس مطلع دهید.


[ بازدید : 238 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

چگونه در تعمیر یک لباسشویی اشتباه نکنیم!

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397
17:18
نادر نادری

خیلی از برندهای مواد شوینده نیازی به شستشوی دستگاه لباسشویی با حرارت بالا ندارند.

اما درجه حرارت پایین نمی تواند گرد و خاک و میکروب های دستگاه لباسشویی را به درستی شستشو دهد؛ پس بعد از هر دور شستشوی دستگاه لباسشویی، یک دور آن را بدون پودر و با درجه حرارت بالا شستشو دهید.

این عمل، شیوه خیلی خوبی است تا به کمک آن بتوانید دستگاه لباسشویی خود را تمیز و تازه نگه دارید.


[ بازدید : 275 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

راهنمای خرید از بازار لوازم خانگی برای خانواده ایرانی

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397
16:59
نادر نادری

خرید از بازار لوازم خانگی یکی از سخت ترین کارهای خرید است اینجا دنیایی از برندها, مارک ها, اصطلاحات تخصصی و فنی, گزینه های گیج کننده و تقلبات عجیب و غریب پیدا می کنید.

البته در این میان گزینه ها و ویژگی های تخصصی و اصطلاحات فنی دستاویز خوبی شده است تا خیلی از فروشندگان با طرح اعداد و رقم های نجومی و نسبت دادن آن به عملکرد وسیله مورد نظر مشتری را بفریبند. ما در این گزارش کاربردی‌ترین نکته های خرید از بازار لوازم خانگی را از دیدگاه کارشناسان و فعالان این بازار در اختیارتان می‌گذاریم.


[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک و تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک

دوشنبه 20 آذر 1396
13:07
نادر نادری

تعمیرات اصولی و درست قطعه های مشکل دار همیشه دغدغه مشتریان بوده است چون تعمیرات غیراصولی و نادرست می تواند به یخچال جنرال الکتریک شما آسیب می زنند و باعث ایرادهای بعدی در یخچال جنرال الکتریک شود که بعدا امکان تعمیر و اصلاح آن غیرممکن می شود.

بخش خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک در خدمت شماست و آماده است تا با جان و دل ایرادهای پیش آمده برای ماشین یخچال جنرال الکتریک شما را هر چه زودتر برطرف کند.

مشاوره با کارشناسان ما کاملا رایگان است و هزینه ای را برای شما ندارد. ولی اگر مشکل یخچال شما با مشاوره رفع نشد نمایندگی هیراد سرویس تعمیرکارهای باتجربه خود را به محل سکونت شما اعزام می کند تا به صورت حضوری ایراد دستگاه را شناسایی و برطرف نمایند.

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک


[ بازدید : 180 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نمایندگی رسمی خدمات و تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک

سه شنبه 14 آذر 1396
15:53
نادر نادری

برند جنرال الکتریک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین برندها در سطح دنیا و از جمله در ایران است، در باره لوازم خانگی جنرال الکتریکو خواسته مشتریان خدمات پس از فروش جنرال الکتریک ، تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک در تهران و لوازم خانگی جنرال الکتریک با داشتن تعمیرگاه مجهز و نیروی انسانی کارشناس و حرفه ای و دارا بودن قطعات اورجینال برای هر یک از محصولات جنرال الکتریک سبب رضایت مندی بیشتر مشتریان لوازم خانگی جنرال الکتریک شده است.

لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های جنرال الکتریک مشمول گارانتی می باشند و موقع فروش به مشتریان تحویل داده می شود. در مدت زمان گارانتی محصول، اگر هر گونه ایرادی در محصولات جنرال الکتریک به وجود بیاید، شما می توانید با یک تماس آن را با ما مطرح کنید و از خدمات و تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک در تهران استفاده کنید، حتی اگر زمان گارانتی تمام شده باشد باز در کنار شماست.

اگر موارد زیر برای محصولات جنرال الکتریک شما رخ داد حتما در اسرع وقت با تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرید:
      • درست کار نکردن هر یک از دستگاه های جنرال الکتریک
      • پریدن فیوز برق با روشن شدن هر یک از دستگاه های جنرال الکتریک
      • اتصالی و برق داشتن بدنه هر یک از دستگاه های جنرال الکتریک
تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک


[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعمیرات ماشین لباسشویی جنرال الکتریک در تهران

پنجشنبه 9 آذر 1396
12:01
نادر نادری

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک ، برای اینکه وقت شما گرفته نشود ابتدا توصیه می کنیم مشکلات احتمالی پیش آمده برای ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید و اگر هرگونه پرسشی با تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک داشتید با شماره های تماس نمایندگی در بالا و پایین صفحه اصلی سایت در میان بگذارید تا همکاران ما در عین حال که درباره ایرادهای ماشین شما مشاوره می دهند درصورت لزوم برای تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک تان کارهای لازم را نیز انجام دهند.

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک با سابقه ای درخشان و عملکری مطلوب و به کارگیری تعمیرکارهای مجرب، بااخلاق و دوره دیده در زمینه تعمیرات همه دستگاه های جنرال الکتریک به خصوص در تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک جزء بهترین ها در این زمینه است.

ما افتخار می کنیم که با بهره گیری از تجربه های سالیان پیش خود و قوانین مدیریتی منظم و پایدار و جلب رضایت مشتریان در این زمینه حرفی برای گفتن داریم.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک


[ بازدید : 130 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات جنرال الکتریک

پنجشنبه 25 آبان 1396
10:41
نادر نادری

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی جنرال الکتریک (General Electric)، همه محصولات جنرال الکتریک را با مجهز به سرویس دهی فوری و 24 ساعته سراسر تهران و حومه. بدون تعطیل، تعمیر کمتر از 2 ساعت، 100% در منزل، قطعات اورجینال،36 ماه ضمانت کتبی. نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک.

همه ما می دانیم که بروز مشکلات خرابی در لوازم خانگی اجتناب ناپذیر می باشد اما خوشبختانه هر مشکلی راهکاری دارد و برای رفع این مورد نیز می توان از خدمات مرتبط با تعمیرات لوازم خانگی general electric استفاده نمود.


[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]