نمایندگی تعمیر بخچال وستینگهاوس

دوشنبه 20 آذر 1396
13:25
نادر نادری

با توجه به کیفیت تولید و دقت طراحی و خلاقیت در تولید توانسته رتبه خوبی در بازار فروش محصولات خانگی ایران به دست بیاورد و از دارای درخواست زیادی در بازار باشد.

خانم های مشکل پسند ایرانی می توانند بدون نگرانی از یخچال وستینگهاوس برای سال های متمادی به بهترین شکل استفاده نمایند. تعداد طبقه های یخچال و فریزر وستینگهاوس چهار طبقه با دو سبد است.

یخچال وستینگهاوس از لحاظ مصرف انرژی دارای رتبه A است و با پایین ترین مصرف انرژی و سازگاری با استانداردهای کیفیت اروپا بیشترین سطح بهره وری را دارد. از اصلی ترین امکانات یخچال وستینگهاوس نگهداری از مواد غذایی بدون کم شدن کیفیت مواد غذایی و بدون برفک، تنظیم دمای فیزیکی و بدنه داخلی فلزی است.

از سایر امکانات یخچال وستینگهاوس نبودن هیچ صدای بلندی و گوش خراش و کم صدایی آن است. همینطور صفحه نمایش آن وضعیت عملکرد یخچال را به نمایش می گذارد. فیلترهای کربنی داخل یخچال از ایجاد بوی بد و رشد باکتری‌ها پیشگیری می کند و با پدید آوردن محیطی سالم از یخ زدن میوه‌ ها و سبزی های تازه جلوگیزی می نماید.

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس


[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نمایندگی مجاز تعمیر ظرفشویی وستینگهاوس در تهران

سه شنبه 14 آذر 1396
16:34
نادر نادری

همه خدمات مربوط به تعمیرات ظرفشویی وستینگهاوس در همان روزی که با ما تماس بگیرید انجام می شود و تکنیسین ماشین ظرفشویی وستینگهاوس (تعمیرکار وستینگهاوس ) در کمتر از یک ساعت خودش را به محل سکونت تان می رساند.

شما بعد از کامل کردن فرم درخواست تعمیر و بیان خلاصه ای از ایراد به وجود آمده، تکنیسین های در کوتاه ترین زمان با شما تماس می گیرند و بعد از معین شدن مشکل ظرفشویی شما به متخصص تعمیرات ظرفشویی وستینگهاوس گزارش می شود تا وی برای بررسی ونمایندگی تعمیرات وستینگهاوس به محل سکونت شما عازم شود.

پس از ارزیابی های اولیه در گزارشی کامل تعداد قطعات ایراددار، دلیل ایراد، اندازه تعمیرات لازم، قیمت و زمان نسبی لازم برای تعمیرات ظرفشویی وستینگهاوس را به شما اطلاع می دهند و با توجه به تصمیم شما قطعه های معیوب تعمیر یا تعویض می شوند.

تعمیرات ظرفشویی وستینگهاوس با سابقه ای درخشان و عملکری مطلوب و به کارگیری تعمیرکارهای مجرب، بااخلاق و دوره دیده در زمینه تعمیرات همه دستگاه های وستینگهاوس جزء بهترین ها در این زمینه است. ما افتخار می کنیم که با بهره گیری از تجربه های سالیان پیش خود و قوانین مدیریتی منظم و پایدار و جلب رضایت مشتریان در این زمینه حرفی برای گفتن داریم.

تعمیرات ظرفشویی وستینگهاوس


[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعمیرات ماشین لباسشویی وستینگهاوس در تهران

پنجشنبه 9 آذر 1396
11:44
نادر نادری

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس ، لباسشویی وستینگهاوس برند آمریکایی و مونتاژ چین است که با بهره مندی از همگرایی استاندارد بالای کیفیت و رفاه، بازده کاری و بهره وری مناسب، سهولت کاربری آسان و کم صدا بودن باعث شده که لباسشویی این برند بتواند جایگاه مناسبی در بازار لوازم خانگی داخل ایران باز کند.

مهندسان مستقر در مرکز نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس ، دانشِ اولیه تعمیرات را با سپری کردن آموزش های تخصصی و دریافت گواهینامه‌ های بین‌ المللی به دست آورده اند و در مرحله بعدی، مهارت تخصصی خود را با آزمون‌ های گوناگون علمی محک زده اند، از این‌ رو به جرأت می‌ توانیم بگوییم که مهندسان مستقر در هیراد سرویس توان علمی و فنی لازم برای ارائه برترین سطح کیفی خدمات بازیابی و تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس را دارا هستند.

ولی رسیدن به این سطح از خدمات تنها با تخصص و مهارت مهندسان مجموعه میسر نمی شد، استفاده از تجهیزات و امکانات حرفه ای و فنی تعمیر روز دنیا در کنار دانش مهندسان توانسته سطح کیفی تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس را در رده کشوری ارتقاء دهد. تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در واحدهای جداگانه انجام می شود.

ما در هیراد سرویس تامین کننده همه قطعات فابریک اختصاصی شرکت وستینگهاوس برای تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس هستیم.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس


[ بازدید : 146 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

قطعات اصلی لوازم خانگی وستینگهاوس

پنجشنبه 25 آبان 1396
10:32
نادر نادری

در حال حاضر با استقبالی که از محصولات وستینگهاوس در ایران شده، تبدیل به یکی از نمایندگی های معتبر در ایران شده است. تعمیرگاه ما که نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی وستینگهاوس و هیمنطور سایر دستگاه های وستینگهاوس نظیر جارو برقی وستینگهاوس، کولر گازی وستینگهاوس (اسپلیت) را دارد، بهترین راه برای تعمیر دستگاه های وستینگهاوس شماست.

نمایندگی تعمیرات ما بهترین نمایندگی رسمی و مرکزی وستینگهاوس در ایران و تهران است که با دارا بودن تعمیرکارهای حرفه ای و کاربلد و قابلیت های تخصصی زیاد تواسنته جوابگوی نیازهای مشتریان خود باشد.

همینطور شما می توانید تعمیرات انواع محصولات لوازم خانگی سایر برندها نیز در تعمیرگاه مجاز دریافت کنید. ما با دانش و تجهیزات و نیروی انسانی ای که در اختیار داریم بهترین ها را برای شما هدیه می دهیم.


[ بازدید : 151 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]