لوازم و تجهیزات الکترونیکی تجاری و خانگی ویرپول

پنجشنبه 25 آبان 1396
10:25
نادر نادری

ویرپول که یک شرکت آمریکایی که در عرصه تولید و ارائه لوازم و تجهیزات الکترونیکی تجاری و خانگی است، را برعهده دارد. محصولات ویرپول در بازار رقابت جهانی در برابر شرکت سوئدی الکترولوکس از سال ٢٠٠٦ به منزله پرقدرت ترین ارائه دهنده لوازم خانگی شناخته شده است.

فردی به اسم لوئیز آپتون در سال ۱۹۱۱ در سنت جوسف، میشیگان شرکت ویرپول را تاسیس کرد و تا به الان حدود۷۰ کارخانه تولیدی و مرکز تحقیق و توسعه زیر نظر این شرکت مشغول فعالیت هستند و بیشتر از هشتاد برند معتبر در عرصه دستگاه‌ های الکترونیکی خانگی را در زیرمجموعه خود دارد.

ویرپول که یک شرکت آمریکایی که در عرصه تولید و ارائه لوازم و تجهیزات الکترونیکی تجاری و خانگی است، را برعهده دارد. محصولات ویرپول در بازار رقابت جهانی در برابر شرکت سوئدی الکترولوکس از سال ٢٠٠٦ به منزله پرقدرت ترین ارائه دهنده لوازم خانگی شناخته شده است.

فردی به اسم لوئیز آپتون در سال ۱۹۱۱ در سنت جوسف، میشیگان شرکت ویرپول را تاسیس کرد و تا به الان حدود۷۰ کارخانه تولیدی و مرکز تحقیق و توسعه زیر نظر این شرکت مشغول فعالیت هستند و بیشتر از هشتاد برند معتبر در عرصه دستگاه‌ های الکترونیکی خانگی را در زیرمجموعه خود دارد.
دفتر مرکزی ویرپول در شهر بنتون چارتر تاونشیپ، میشیگان واقع شده است. محصولات ویرپول از دهه هفتاد در حال تولید و عرضه بوده که مهمترین آنها عبارتند از مجموعه کامل لوازم آشپزخانه از جمله لوازم سرمایش و گرمایش خانه، لوازم نگهداری مواد غذایی، آماده‌سازی و مصرف خوراکی، و همچین لوازم پاکسازی.

نمایندگی رسمی ویرپول در ایران

برند محصولات خانگی ویرپول به طور مستدام ، اساس مدیریت شرکت را بر پایه تولید محصولات خلاقانه‌ ای استوار کرده است که بهره‌ وری بیشتری در مقایسه با تولیدات قبل از دهه هفتاد خود داشته است و کارهای خانه را آسان‌ تر کرده است، از سوی دیگر برای حمایت از خریداران محصولات خود را برای نخستین بار در برنامه خدمات و سرویس پشتیبانی بدون نیاز به مالیات در آمریکا اجرا کرده است.
به موازات تصویب استاندارهای زیست محیطی، برند محصولات خانگی ویرپول نیز با طرفداران محیط زیست، نمایندگان صنایع و قانون گذاران، هیاتی را تشکیل دادند، تا با همکاری و همفکری آنها استانداردهایی را برای استفاده بهینه مصرف آب و انرژی و مراحل آزمایش تولیدات خود تنظیم و اعمال کنند، شرکت ویرپول همچنان خود را متعهد به اجرای این استانداردها میی داند.
هرچند لوازم خانگی و تولیدات آمریکایى به خاطر هزینه زیادی که دارند، هنوز نتوانسته‌ اند مثل برندهاى کره‌ اى و ژاپنى در بازارهای ایران جایگاه خوبی به دست بیاورند، اما باز طرفداران ویژه ای را دارند که ادامه حضور ویرپول در بازار ایران را براى شرکت‌ های آمریکایى به صرفه کرده است.
نمایندگی تعمیرات ویرپول نیز ایران
برند محصولات خانگی ویرپول علاوه بر اینکه نمایندگی های فروش بسیاری در ایران دارد از نمایندگی تعمیرات ویرپول نیز در ایران برخوردار است، با توسل به دانش و تجربه تعمیرکارهای متخصص و مجرب و بهره گیری از تازه ترین و آخرین تکنولوژی ها و قطعات فابریک و اصل، خدمات با کیفیت خود را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.
شما هموطنان محترم که از مشتریان لوازم خانگی ویرپول هستید اگر در کارکرد محصولات ویرپول خود کوچکترین ایرادی را مشاهده کردید، می‌توانید برای دریافت همه خدمات و سرویس‌ های لازم برای تعمیرات به تعمیرگاه مجاز ویرپول مراجعه کنید.
تعمیرگاه مجاز مرکزی نمایندگی تعمیرات ویرپول در خدمت رسانی به مشتریان گرانقدر و وفادار خود آماده می‌باشد

تعمیرگاه مرکزی ویرپول

تعمیرگاه مجاز ویرپول در تهران همه روزه به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان عزیز است تا تعمیرات ساید بای ساید ویرپول و تعمیرات یخچال ویرپول و تعمیرات مایکروفر ویرپول و تعمیرات لباسشویی ویرپول و تعمیرات ظرفشویی ویرپول را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.
ما افتخار داریم که توانسته ایم اعتماد و رضایت شما عزیزان را با تعمیرات اصولی و استاندارد جلب کنیم. برخورداری از خدمات تعمیرگاه مجاز ویرپول حتی در ایام تعطیل تنها با یک تماس تلفنی امکان پذیر است.
تعمیرگاه مجاز و مرکزی ویرپول
کاملا حق شماست که از سریعترین و دقیق ترین تعمیرات برخوردار شوید و بدون اتلاف وقت دستگاه خود را دوباره مثل روز اول استفاده کنید. برای رسیدن به این مهم پرسنل ما تمام تلاش خود را به کار می گیرند. آسایش و رفاه شما اولویت مهم نمایندگی تعمیرات ویرپول است.
تعمیرگاه مجاز و مرکزی ویرپول (whirlpool) بزرگ ترین و بهترین تیم تعمیرات لوازم خانگی را در سراسر ایران دارد اگر می خواهید بر روی محصولات ویرپول خود تعمیراتی را انجام دهید و برای سال ها، دیگر شاهد هیچ خرابی و ایرادی در دستگاه های موردنظر نباشید، فقط کافی است با شماره تماس در ارتباط باشید. نمایندگی تعمیرات ویرپول آماده است تا با تعمیرکارهای باتجربه و کاربلد و بااخلاق، سریع ترین تعمیرات را در محل سکونت تان در همه ناحیه های تهران به شما ارائه دهد.

خدمات پس از فروش ویرپول

با خدمات پس از فروش ویرپول ، خدمات مربوط به تعمیرات لباسشویی ویرپول، تعمیرات یخچال ویرپول، تعمیرات مایکروفر ویرپول و بقیه لوازم خانگی ویرپول را دریافت می کنید. برای سرعت در ارائه خدمات حتما توضیح کوتاهی درباره مشکل پیش آمده به ما بنویسید و نشانی خود را به صورت دقیق وارد کنید. کارشناسان ما بعد از بررسی های لازم، در بهترین زمان ممکن یکی از تعمیرکارهای متخصص ما را به محل سکونت شما اعزام خواهند کرد.
نشانی نمایندگی های معتبر لوازم خانگی ویرپول غالبا در بخش پایانی دفترچه راهنمای محصولات ویرپول درج شده اند اما اگر شما به آنها دسترسی ندارید می توانید با راهی راحت تر و آسان تر با ما به منزله نمایندگی و تعمیرگاه مجاز و مرکزی ویرپول در ارتباط باشید، آن راه ساده، تماس تلفنی از طریق شماره هایی است که ما در اختیارتان گذاشته ایم.

خدمات پس از فروش ویرپول اگر به دست توانای مهندسان و متخصصان نمایندگی تعمیرات ویرپول صورت گیرد، در عین حال که کیفیت محصول شما حفظ می شود باعث می شود تا شما طعم استفاده از یک محصول سالم را دوباره تجربه کنید! به همین خاطر نمایندگی تعمیرات ویرپول با همکاری مهندسان خود، بهترین تجهیزات حرفه ای تعمیر را در محیطی صمیمی و علمی فراهم کرده تا امکان تعمیر و ترمیم همه قطعه های معیوب در این نمایندگی انجام شود.نمایندگی تعمیرات ویرپول گارانتی یکساله محصولات ویرپول و تعمیر صد درصد دستگاه ها و لوازم خانگی ویرپول در محل کار و منزل مشتریان عزیز، بدون روز تعطیلی و شبانه روزی را در برنامه خدماتی خود دارد تا بتواند به خواسته های شما در سریع ترین زمان رسیدگی نماید.خدمات پس از فروش ویرپول برای افرادی که با این نمایندگی تماس می گیرند خدمات منحصر به فردی را در نظر گرفته است. با توجه به اینکه محصولات ویرپول از طریق واردات به بازار ایران وارد می شوند، در زمان خرید محصولات ویرپول حتما باید در باره خدمات تعمیرات و تعمیرگاه های آن از فروشنده پرس و جو کنید و شماره تماس نمایندگی تعمیرات ویرپول را دریافت کنید، تا در صورتی که دستگاه شما با ایرادی روبه رو شد بتوانید با آسودگی به نمایندگی موردنظر، که با نام تعمیرگاه مجاز یا نمایندگی مجاز مشغول به کار است، مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش آن برخوردار شوید.

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات ویرپول

اگر نیاز به خدمات پس از فروش ویرپول داشته باشید می توانید شماره تلفن نمایندگی و شماره تماس شرکت ویرپول سایت که در بالای صفحات و در بخش تماس با ما نوشته شده در ارتباط باشید و خدمات موردنیاز خودتان را برای انواع دستگاه های ویرپول (Whirlpool) و بقیه برندهای مشهور لوازم خانگی دریافت کنید.
نمایندگی تعمیرات ویرپول تمامی نرخ های تصویب شده تعمیراتی خود را بر پایه قیمت مشخص شده نهادهای نظارتی هماهنگ کرده و به مشتریان محترم ارائه می دهد، همینطور پیش از اجرای تعمیرات، برآورد نسبی ای از هزینه ها خدمت شما داده می شود و تمامی تعمیرات در محل کار و خانه شما انجام شده و پس از نخستین تماس شما در کمتر از پنچ ساعت تعمیرکارهای ما خود را به آنجا می رسانند.


[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]