تعمیر ظرفشویی ال جی در تهران

سه شنبه 14 آذر 1396
14:40
نادر نادری

تعمیرات ظرفشویی ال جی افتخار می کند که توانایی تعمیر همه دستگاه های ظرفشویی ایندزیت را دارد. شستشوی ظرف ها با ظرفشویی های ال جی همانند دست و حتی بهتر و تمیزتر از آن انجام می شود.

تعمیرات ظرفشویی ال جی

برای انتخاب ظرفشویی ال جی باید نکته هایی را رعایت کنید. صرف نظر از اینکه در آشپزخانه خود فضای موردنیاز برای ظرفشویی دارید یا نه، و همچنین در کدام محیط قصد استفاده از ظرفشویی را دارید، ظرفشویی های ال جی دارای مدل های مختلفی هستند. حجم، رنگ، سایز و میزان بهینه مصرف آب و برق از جمله ویژگی های ظرفشویی ال جی است که به خوبی هوای استفاده کنندگانش را دارد.

تعمیرات ظرفشویی ال جی افتخار می کند که توانایی تعمیر همه دستگاه های ظرفشویی ایندزیت را دارد. شستشوی ظرف ها با ظرفشویی های ال جی همانند دست و حتی بهتر و تمیزتر از آن انجام می شود.

تعمیرات ظرفشویی ال جی

برای انتخاب ظرفشویی ال جی باید نکته هایی را رعایت کنید. صرف نظر از اینکه در آشپزخانه خود فضای موردنیاز برای ظرفشویی دارید یا نه، و همچنین در کدام محیط قصد استفاده از ظرفشویی را دارید، ظرفشویی های ال جی دارای مدل های مختلفی هستند. حجم، رنگ، سایز و میزان بهینه مصرف آب و برق از جمله ویژگی های ظرفشویی ال جی است که به خوبی هوای استفاده کنندگانش را دارد.

تعمیر ظرفشویی ال جی در تهران

اگر ماشین ظرفشویی ال جی را به تازگی خریده اید و بعد از مدتی استفاده از ظرفشویی هر گونه ایرادی برای آن پیش آمده، به آسانی می توانید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی در ارتباط باشید تا برای برطرف کردن ایراد اقدام شود. ما به منزله تخصصی ترین نمایندگی خدمات پس از فروش ل جی (LG) از دستگاه های شما پشتیبانی می نماییم. فقط باید درخواست خود را با ما مطرح کنید. به منزله نمایندگی تعمیرات ال جی امتیازات ویژه ای را برای مشتریان تعمیرات ظرفشویی ال جی خود تدارک دیده است.

مهندسان ما نخست تعداد قطعات ایراددار، دلیل ایراد، اندازه تعمیرات لازم، قیمت و زمان نسبی لازم برای تعمیرات ظرفشویی ال جی را به شما اطلاع می دهند و با توجه به تصمیم شما قطعه های معیوب تعمیر یا تعویض می شوند.

شما می توانید همه تعمیرات فنی مربوط به ماشین های ال جی را با تعویض قطعات اورجینال از مجموعه ما درخواست کنید. برای یافتن ایراد ظرفشویی ال جی خود مرحله های زیر را تا برطرف شدن عیب ظرفشویی ال جی دنبال کنید.

1. با نزدیک ترین نمایندگی تعمیرگاه مجاز ال جی و مرکزی تعمیرات ظرفشویی ال جی تماس بگیرید.

2. اگر با اپراتور تماس بگیرید مشاوره رایگان برای برطرف کردن ایراد دریافت می کنید.

3. اگر با مشاوره تلفنی ایراد برطرف نشد، در کمتر از یک ساعت تعمیرکار متخصص ظرفشویی ال جی به منزل یا شرکت شما فرستاده می شود.

4. همه خدمات دارای گارانتی رسمی یکساله هستند.

انواع ماشین ظرفشویی ال جی

ظرفشویی بخار ال جی (KD- C707)- با قدرت شستشوی قوی است که نیازی به شستن اولیه ندارد، مجهز به عیب یاب هوشمند است که هر گونه ایرادی را در دستگاه خود به خود تشخیص می دهد. موتور اینورتر دایرکت درایو، و دستگاهی کم مصرف و کم صدا با شستشوی بخار و سبد هوشمند است که رفاه و آسودگی شما را در منزل تامین می کند.

سیستم جدید بخارشو ال جی

سیستم بخارشوی ال جی یا قدرت شستشوی بالا، هیچ آسیبی به ظرف های شما نمی زند و با انرژی و حرارت خیلی زیاد و در نتیجه نفوذپذیری زیاد ذرات بخار آب در مقایسه با آب داغ , شستشویی فوق العاده را برای شما انجام می دهد و با لکه بری قوی خود تمام لکه های ظروف شما را از بین می برد.

همانطور که در بالا گفته شد این ظرفشویی ال جی مجهز به سبد هوشمند است، شما می توانید با تنظیم سبدهاریال ظرف های خود را در اندازه های مختلف در داخل آن قرار دهید و مشکلی از بابت نبود جا در ظرفشویی نداشته باشید.

همچنین موتور دایرکت درایو اینورتر ال جی می تواند میزان انرژِ مصرفی دستگاه شما را به بهینه ترین حالت حود برساند و در مصرف برق صرفه جویی کند و شدت پاشش آب را براساس برنامه ای به دستگاه می دهید تنظیم کند.

ماشین ظرفشویی بخارشوی (DC35T) – از مشخصات این ماشین ظرفشویی ال جی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظرفیت 14 نفره، مجهر به بخارشوی ™TrueSteam، کم صدا با مصرف انرژی+++ A، دارای سبد هوشمند قابل تنظیم Smart Rack، دارای رنگ های سفید (DC45W) و نقره ای (DC45T).

موتور اینورتر دایرکت درایو خیلی باریک ال جی (جت پمپ دارای اینورتر)، با تلفیق دو تکنولوژی اینورتر و موتور دایرکت درایو، میزان آب و برق مصرفی شما را به کمترین میزان می رساند.

تعمیرات ظرفشویی ال جی
خدمات پس از فروش ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی (KD-E701NW -سفید) – دارای فضای بیشتر، امکان مانور زیاد،مجهز به سبد هوشمند، موتور اینورتر دایرکت درایو، مصرف برق و آب کم، سیستم عیب یابی هوشمند می تواند ظرف های شما را در کمترین زمان با بالاترین کیفیت شستشو دهد.

با کمک سیستم ایراد یاب هوشمند ( ™ SmartDiagnosis ) , به آسانی با یک تماس تلفنی با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی ، ایراد ماشین ظرفشویی شما شناسایی و در کمترین زمان ممکن برطرف می شود و دیگر نیازی به رفت و آمدهای دوباره تعمیرکار جهت برطرف کردن ایراد نیست.

همه ظرفشویی های ال جی مجهز به موتور دایرکت درایو هستند که 10 لیتر فضای بیشتری در مقایسه با سایر ظرفشویی موجود در بازار دارند.

اصول کار ماشین ظرفشویی ال جی

موتور اینورتر دایرکت درایو باریک ال جی (جت پمپ مجهز به اینورتر), مرکز اصلی ماشین ظرفشویی ال جی را تشکیل می دهد، به صورتی که این بخش ماشین، چرخش و فشار آب را به صورت کاملا دقیقی کنترل می کند.

1- آب به وسیله لوله ورودی به درون ظرفشویی داخل می شود.
2- آب به وسیله هیتر گرم می گردد.
3- چرخش آب به وسیله موتور اینورتر دایرکت درایو آغاز می گردد.
4- آب به وسیله اهرم های نازل (پاشش گر) در همه جای فضای درونی ظرفشویی پخش می گردد.
5- آب پسماند و کثیف به وسیله سیستم فیلتراسیون سه سطحی برای پیشگیری از بسته شدن لوله ها تصفیه می گردد.
6- آب به وسیله پمپ تخلیه از ماشین ظرفشویی تخلیه می شود. برای اطلاعات بیشتر بانمایندگی رسمی ال جی تماس بگیرید.

عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی

ایرادهای رایجی که در ماشین ظرفشویی ال جی ایجاد می شود، معمولا به شرح زیر است.

1- کار نکردن ماشین ظرفشویی. لامپ برق ورودی خاموش بودن.
2- کار نکردن ماشین ظرفشویی. اما لامپ یا دیسپلی روشن است.
3 – روشن شدن ماشین ظرفشویی اما وارد نشدن آب به ماشین.
4 – تخلیه نشدن آب و ماندن در ظرفشویی.
5 – روشن شدن چراغ تمام شدن نمک.
6 – روشن ماندن علامت مایع جلادهنده با وجود افزودن مایع.
7 – باقی ماندن پودر در جاپودری یا روی درب ماشین.
8 – ماندن پودر بر روی ظرف ها.
9 – ایجاد شدن کف زیادی و بیرون زدن از ظرفشویی.
10- مصرف شدن نمک زیاد در ماشین.
11 – ایجاد صداهای غیرعادی در ظرفشویی.
12 – باقی ماندن ذرات غذا بر روی ظرف های ماشین ظرفشویی.
13 – خشک نشدن ظرف ها.
14 – سفیدک زدن ظرف ها.
15 – لکه دار شدن ظرف های فولادی و استیل. برای مشاوره درباره ارورهای ظرفشویی ال جی باتعمیرگاه مرکزی ال جی در تماس باشید.

تعمیرات ظرفشویی ال جی
چگونه نشتی ماشین ظرفشویی را تعمیر کنیم

ارورهای ماشین ظرفشویی ال جی

IE – آبگیری نمی کند. برای برطرف کردن این ارور، ورودی آب بررسی شود.

OE – آب تخلیه نمی شود. برای برطرف کردن این ارور، پمپ تخلیه بررسی شود.

PE – حسگر تنظیم سطح آب ماشین خراب شده است . برای برطرف کردن این ارور، تعمیرگاه مرکزی ال جی را خبر کنید.

FE – آبگیری بیش از اندازه است. برای برطرف کردن این ارور، تعمیرکار خبر کنید.

DE – درب ماشین بسته نمی شود. برای برطرف کردن این ارور، در را بررسی کنید.

TE – ترمیستور خراب شده است. برای برطرف کردن این ارور، تعمیرکار خبر کنید.

UE – ماشین تعادل ندارد، لباس ها به صورت متعادلی در دستگاه قرار نگرفته است. برای برطرف کردن این ارور، لباس ها را جابه جا کنید و اگر نیاز بود مقدار لباس ها را کاهش دهید.

SE-LE – تاخو موتور، برای برطرف کردن این ارور، تعمیرکار خبر کنید.

CE – موتور خراب شده و فشار زیادی روی موتور آمده است. برای برطرف کردن این ارور، تعمیرگاه مجاز ال جی را خبر کنید

AE – آب نشتی دارد. برای برطرف کردن این ارور، تعمیرکار خبر کنید.

PF – برق قطع شده است، برای برطرف کردن این ارور، سه راهی یا پریز برق یا سه شاخ را بررسی کنید.

DHE – مشکل در خشک کن، برای برطرف کردن این ارور، تعمیرات ظرفشویی ال جی را خبر کنید.

EE – برد مشکل دارد. برای برطرف کردن این ارور، تعمیرکار خبر کنید.

DCE – ولتاز زیاد است. برای برطرف کردن این ارور، تعمیرکار خبر کنید.

CL – قفل کودک خراب است. برای برطرف کردن این ارور، تعمیرکار خبر کنید.

شماره تلفن شرکت ال جی

مهندسان نمایندگی تعمیرات ال جی ، برای آسایش هر چه بیشتر استفاده کنندگان محصولات ال جی، بخش پاسخ به پرسش های رایج را راه اندازی کرده اند. در این قسمت مهندسان به آنالیز و ارزیابی سؤالات مخاطبان می پردازند و با دادن جواب های مناسب به آنها کمک می کنند.

تعمیرگاه مجاز ال جی

برخی از سرویس های نمایندگی تعمیرات ال جی LG عبارت هستند از : تعمیر کولرهای ال جی، تعمیر انواع محصولات تهویه خانگی ال جی، تعمیر و ترمیم همه محصولات و تجهیزات خانگی در نمایندگی ال جی، تعویض قطعات معیوب و از کار افتاده با قطعات اصلی و اورجینال، تأمین و فروش همه مواد مصرفی دستگاه‌ های ال جی و قطعات یدکی اصلی، ارائه خدمات گارانتی محصولات ال جی و انجام همه خدمات مربوط به تعمیر و بازیابی محصولات ال جی.

در صورت بروز ایراد و خرابی در هر یک از محصولات ال جی و به ویژه در ظرفشویی ال جی می توانید با شماره تلفن نمایندگی تعمیرات ال جی در ارتباط باشید و سؤالات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: نمایندگی تعمیرات ال جی


[ بازدید : 149 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]