ویژگی های خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی دوو

پنجشنبه 25 آبان 1396
10:43
نادر نادری

اگر شما به تازگی لوازم خانگی خود را خریداری کرده اید و کارت گارانتی آن همچنان معتبر می باشد می توانید با تماس با نمایندگی دوو از مزایای کارت گارانتی برخوردار شوید.

در غیر اینصورت میتوانید با تماس با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز دوو در تهران تماس گرفته واز خدمات ما در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و استفاده از قطعات اصلی بهره مند گردید.

نمایندگی تعمیرات دوو


ویژگی های خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی دوو

سرویس در محل : در سالهای گذشته برای برخی از تعمیرات لوازم خانگی لازم بود لوازم را به تعمیرگاه مجاز دوومنتقل و تعمیرات در آنحا انجام پذیرد ولی امروزه این مجموعه باداشتن کادری مجرب و گسترش فناوری و ابزارها 100% تعمیرات را درمحل انجام می دهد. شما کافیست با یک تماس و اعلام آدرس و شرح خرابی دستگاه در سریعترین زمان از خدمات ما بهره مند شوید. همچنین میتوانید از قسمت وب سایت دوو درخواست خود را اعلام بفرمایید تا کارشناسان ما سریعا با شما تماس گرفته و نسبت به تعمیرات لوازم خانگی شما اقدامات لازم را به عمل آورند.

قطعات اصلی: اصل بودن یا نبودن قطعات یکی از دغدغه های مشتریان است زیرا در صورت استفاده از قطعات غیراصل دستگاه ها دچار صدمات جبران ناپذیری خواهند شد. این مجموعه با در نظرگرفتن این دغدغه همشهریان تعمیرات خود را تنها با قطعات اصلی شرکتی انجام می دهد.

ضمانتنامه : تعهد ما پس از تعمیر به پایان نخواهد رسید . به منظور اطمینان و رضایت مشتریان تمامی قطعات و خدمات انجام شده دارای یکسال گارانتی می باشد.

قیمت مناسب: تمامی خدمات بر طبق نرخ های مصوب اتحادیه انجام میپذیرد.

سرویس دوره ای: شما میتوانید با عضویت در سیستم سرویس دوره ای از خدمات این سیستم بهره مند شوید و در ازای پرداخت هزینه ناچیز سرویس به صورت دوره ای از خراب شدن وهمچنین آسیب های جدی به دستگاه های خود جلوگیری کنید.

نمایندگی تعمیرات دوو با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در عرصه خدمات تعمیرات لوازم خانگی با برخورداری از کادری مجرب و کارآزموده در خدمت شما همشهریان محترم می باشد.

تعمیرگاه مجاز دوو , تعمیرگاه مرکزی دوو

همه تعمیرات مجاز دوو توسط نمایندگی تعمیرات و به دست توانای تعمیرکار مجاز دوو انجام می شود و همه قطعات استفاده شده اصل هستند و به بهبود کارکرد دستگاه تان منتهی می شوند.

نمایندگی خدمات پس از فروش دوو در تهران همه روزه به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان عزیز است تا تعیمارت همه محصولات دوو را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

خدمات پس از فروش دوو

این نمایندگی تخصصی ترین مرکز خدمات پس از فروش دوو و تعمیرات لوازم خانگی دوو (daewoo) در ایران است که با ارائه آخرین خدمات تعمیراتی اعتماد هرچه بیشتر مشتریان محترم را جلب نموده است. گفتنی است خدمات ما فقط در زمینه تعمیرات است. خدمات تعمیراتی تعمیرگاه دوو مشکلات فنی لوازم خانگی منزل شما را بر طرف می کند.

بعد از شرکت هیوندا، شرکت دوو، دومین شرکت بزرگ کره‌ جنوبی است که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی فعالیت می کند. محصولات دوو به ندرت با مشکل مواجه می شوند، اما احتمال خرابی و نقض در هر یک از لوازم برقی که به صورت روزانه یا هفتگی استفاده می شوند وجود دارد. که در این باره شما می توانید روی سرویس دهی تعمیرگاه دوو به منزله نمایندگی تعمیرات دوو حساب ویژه ای باز کنید!

نمایندگی تعمیرات دوو
دوو تخصصی ترین مرکز خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم خانگی دوو

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات دوو

گفتنی است خدمات پس از فروش دوو تنها در ارتباط با تعمیرات دوو فعالیت می کند. خدمات تعمیراتی تعمیرگاه مجاز و مرکزی دوو ایرادهای فنی همه ماشین های برند دوو (Daewoo) را با نهایت وسواس و با کیفیت برتر رفع می کند.

تعمیرات دوو به منزله نمایندگی تعمیرات دوو ، خدمات برتری در رابطه با تعمیرات لوازم خانگی دوو به شما عزیزان ارائه می دهد و از این بابت به خود می بالد.

منبع: نمایندگی تعمیرات دوو


[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]