چگونه در تعمیر یک لباسشویی اشتباه نکنیم!

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397
17:18
نادر نادری

خیلی از برندهای مواد شوینده نیازی به شستشوی دستگاه لباسشویی با حرارت بالا ندارند.

اما درجه حرارت پایین نمی تواند گرد و خاک و میکروب های دستگاه لباسشویی را به درستی شستشو دهد؛ پس بعد از هر دور شستشوی دستگاه لباسشویی، یک دور آن را بدون پودر و با درجه حرارت بالا شستشو دهید.

این عمل، شیوه خیلی خوبی است تا به کمک آن بتوانید دستگاه لباسشویی خود را تمیز و تازه نگه دارید.


[ بازدید : 275 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

کولر گازی های ال جی خوب یا بد؟

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397
17:09
نادر نادری

کولر گازی در صنعت تهویه و تبرید از جایگاه ویژه ای برخوردار است چون به سرعت از گرمای محیط کم می کند. برعکس کولرهای آبی ، رطوبت را زیاد نمی کند. پس برای محیط های شرجی خیلی مناسب است.

کولرهای گازی غالبا در دو مدل تولید می شوند

•کولرهای یک تکه یا پنجره‌ای
•کولرهای دو تکه (اسپلیت)

کولرهای یک تکه دیواری ، یا پشت پنجره‌ای ، خیلی رایج و مورد توجه هستند و به راحتی در داخل قاب پنجره تعبیه می‌شود.


[ بازدید : 231 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

راهنمای خرید از بازار لوازم خانگی برای خانواده ایرانی

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397
16:59
نادر نادری

خرید از بازار لوازم خانگی یکی از سخت ترین کارهای خرید است اینجا دنیایی از برندها, مارک ها, اصطلاحات تخصصی و فنی, گزینه های گیج کننده و تقلبات عجیب و غریب پیدا می کنید.

البته در این میان گزینه ها و ویژگی های تخصصی و اصطلاحات فنی دستاویز خوبی شده است تا خیلی از فروشندگان با طرح اعداد و رقم های نجومی و نسبت دادن آن به عملکرد وسیله مورد نظر مشتری را بفریبند. ما در این گزارش کاربردی‌ترین نکته های خرید از بازار لوازم خانگی را از دیدگاه کارشناسان و فعالان این بازار در اختیارتان می‌گذاریم.


[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

راهنمای عیب یابی و تعمیر نشتی ماشین ظرفشویی ال جی و سامسونگ

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397
1:35
نادر نادری

یک پمپ خراب یا درز پمپ معیوب می تواند باعث نشتی از ماشین ظرفشویی بشود .کار پمپ این است که آب را داخل ماشین ظرفشویی به گردش بیاندازد، و در برخی مدل های ظرفشویی کار پمپ این است که دیواره ها را خشک هم بکند.

پمپ اغلب در پایین ماشین ظرفشویی قرار دارد و از دو قسمت مجزا تشکیل شده ، یکی برای شستن و دیگری برای خشک کردن. آن قسمتی که کار شستو شو را انجام می دهد هم ازپروانه شست و شو و فیلتر تشکیل شده و آن قسمتی که کار تخلیه را میکند از یک پروانه تخلیه و یک تیغه خردکنی و در برخی موارد با سلونوئید عمل می کند.


[ بازدید : 190 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

لباسشویی چی بخریم؟ بوش یا سامسونگ یا ال جی

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397
3:08
نادر نادری

در هنگام خرید ماشین لباسشویی، بیشتر به چه ویژگی هایی اهمیت میدهید؟ مسلما همه شما مایلید با صرف هزینه مناسب، ماشین لباسشویی بخرید که مدرنترین تکنولوژی ها را برای شما به همراه داشته باشد. اگر قرار باشد از میان لباسشویی های متعلق به دو برند بزرگ سامسونگ و بوش، انتخاب کنید کدامیک بیشتر توجه شما را به خود جلب می کند؟ هر دوی این برندهای بزرگ از جدیدترین ویژگی ها و خلاقیت ها در ماشین های لباسشویی خود استفاده کرده اند تا زندگی را برای کاربران و مشتریانشان، راحت تر کنند.



[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

انجام تعمیرات لوازم خانگی در منزل فقط با یک تماس

شنبه 7 بهمن 1396
20:20
نادر نادری

انجام تعمیرات لوازم خانگی در منزل فقط با یک تماس , ما با دارا بودن مهندسان و تکنیسین های مجرب و بادانش در باره تعمیر لوازم‌ خانگی و آشنایی کامل با نقاط قوت و ضعف تعمیرات لوازم‌ خانگی در صورت بروز هرگونه ایرادی در کمترین زمان ممکن به ایراد پیش آمده پی‌ می‌بریم و همه کوشش خود را برای برطرف کردن آن ایراد و تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار می بریم.


[ بازدید : 217 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

برندهای معتبر ماشین ظرفشویی در ایران

چهارشنبه 4 بهمن 1396
12:57
نادر نادری

برندهای معتبر ماشین ظرفشویی در ایران ، در این سال ها زنان خانه دار علاقه بسیاری به ماشین ظرفشویی پیدا کرده اند که یکی از علت های آن کار کردن بیرون از خانه آنها و کم بودن وقت شان است. گجت های آشپزخانه، نظیر ماشین ظرفشویی، به خوبی می توانند در بالا بردن سرعت انجام امورات منزل به آنها یاری برسانند.


[ بازدید : 160 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ایرادهای ماشین ظرفشویی را خودتان برطرف کنید

سه شنبه 3 بهمن 1396
15:20
نادر نادری

ایرادهای ماشین ظرفشویی را خودتان برطرف کنید , تعمیر لوازم خانگی نمایندگی تعمیرات ال جی یکی از اصلی ترین دغدغه های همه خانواده های ایرانی است. در حال حاضر بسیاری از لوازم خانگی به سیستم های پیشرفته ای مجهز شده اند و مانند گذشته سیستم یکنواخت و ساده ای ندارند که با آزمون و خطا و با کمک پیچ گوشتی بتوان مشکلات مربوط به داخل آنها را تعمیر کرد.

خیلی از افراد با خیال اینکه تعمیر لوازم خانه کار آسانی است ماشین را باز می کنند, ولی علاوه بر اینکه از عهده تعمیر آن بر نمی آیند حتی نمی توانند دوباره مثل قبل آن را ببندند! یکی از مهم‌ترین دلیل‌های این مسئله دیجیتال شدن ماشین ‌ها است که نمایندگی ال جی آن کار آسانی نمی باشد و به دانش برنامه ‌نویسان نیاز داشته و متخصصان را می طلبد.


[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

درباره ماشین ظرفشویی بیشتر بدانید

دوشنبه 2 بهمن 1396
18:51
نادر نادری

درباره ماشین ظرفشویی بیشتر بدانید , احتمالا شما هم در انتخاب ماشین ظرفشویی دلخواه تان به مشکل برخورده اید و برای شما سوال است که کدام ظرفشویی را برای منزل خود خریداری کنید. اصلا ماشین ظرفشویی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ برای اینکه از ماشین ظرفشویی بیشتر بدانید با ما همراه باشید.


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

عیب یابی ماشین ظرفشویی

شنبه 30 دی 1396
17:53
نادر نادری

عیب یابی ماشین ظرفشویی , ایرادهای رایجی که در ماشین ظرفشویی ال جی ایجاد می شود, معمولا اینگونه است. کار نکردن ماشین ظرفشویی. لامپ برق ورودی خاموش بودن. کار نکردن ماشین ظرفشویی. اما لامپ یا دیسپلی روشن است. روشن شدن ماشین ظرفشویی اما وارد نشدن آب به ماشین و غیره

برای برطرف کردن آنها لازم است کارهایی را خودتان انجام بدهید و بهتر است اینگونه بگوییم که خودتان بدون مراجعه به تعمیرگاه مجاز ال جی می توانید آنها را انجام دهید. برای اینکه از این کارها مطلع شوید ادامه مطلب را بخوانید.


[ بازدید : 187 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]