یخچال فریزر کنوود محصول کدام کشور است؟

شنبه 18 فروردين 1397
17:22
نادر نادری

راهنمای انتخاب یخچال فریزر کنوود, انتخاب یک یخچال فریزر خوب و مطمئن می تواند آشپزخانه شما را کامل کند. یخچال فریزر کنوود یکی از یخچال های پرکاربرد و متنوع در این عرصه است. برای اینکه در انتخاب خودتان مطمئن باشید توضیحاتی درباره یخچال فریزر کنوود خدمتتان ارائه می کنیم.

یخچال فریزر کنوود محصول کدام کشور است؟

شرکت لوازم خانگی کنوود Kenwood در سال ۱۹۴۷ در شهر ووکینگ woking انگلستان تاسیس و شروع به فعالیت نمود. این شرکت کنوود توسط فردی به نام Kenneth Maynard Wood پایه گذاری شد. و جالب است بدانید در ابتدا پارکینگ خانه خود را برای شروع انتخاب کرد.

اکنون بعد از ۶۰ سال, کنوود به عنوان یک برند لوازم خانگی مطرح در سراسر جهان شناخته می شود که انواع لوازم خانگی و لوازم جانبی صوتی خودرو را تولید و عرضه می کند. حال به پاسخ سوال خواهیم رسید.

شرکت کنوود در کشورهای پاکستان, چین, انگلستان و ترکیه کارخانه هایی را تاسیس نموده است که تحت لیسانس این شرکت (کنوود انگلستان ) فعالیت می کنند. یخچال فریزر کنوود در کارخانه ی ترکیه تولید, مونتاز و به بازار جهانی عرضه می شود.


[ بازدید : 189 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نمایندگی تعمیرات کنوود

جمعه 3 فروردين 1397
19:51
نادر نادری

هیراد سرویس بهترین نمایندگی رسمی کنوود در ایران و تهران است که با دارا بودن تعمیرکارهای حرفه ای و کاربلد و قابلیت های تخصصی زیاد تواسنته جوابگوی نیازهای مشتریان خود باشد.

همینطور شما می توانید تعمیرات انواع محصولات لوازم خانگی سایر برندها نیز در تعمیرگاه هیراد سرویس دریافت کنید. ما با دانش و تجهیزات و نیروی انسانی ای که در اختیار داریم, بهترین ها را به شما هدیه می دهیم.


[ بازدید : 200 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعمیرات یخچال فریزر کنوود و سایدبای ساید کنوود

دوشنبه 20 آذر 1396
13:39
نادر نادری

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید کن وود آماده است تا با تعمیرکارهای باتجربه و کاربلد و بااخلاق، سریع ترین تعمیرات را در محل سکونت شما در همه ناحیه های تهران به شما ارائه دهد. از هنگامی که دستگاه های یخچال کن وود به ایران وارد شده و مورد استفاده هموطنان عزیز قرار گرفته، تغییرات گسترده ای در فناوری های روز دنیا اتفاق افتاده و با این تغییرات محصولات کن وود نیز شاهد تحول چشم گیری در نحوه ارائه محصولات و عملکرد آنها بوده است.

همسو با این تغییرات و تحولات مهندسان کاردان و باتجربه نیز دانش خود را به روز کرده اند و با آن تغییرات همراه شده اند تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان محترم ارائه دهند. به صورتی که به خوبی از عهده انواع تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید کن وود بر می آیند و کوچکترین عیب و ایرادی را در کمترین زمان تشخیص و نسبت به تعمیر و اصلاح آن اقدام می کنند.

اصلا اهمیتی ندارد یخچال خود را از کجا تهیه کرده اید آنچه برای مهندسان و تکنیسین های اهمیت دارد پشتیبانی همه برندها و انواع مختلف یخچال ها و تعمیر یخچال کن وود است.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید کن وود مناسب ترین و قابل اطمینان ترین انتخاب برای دریافت خدمات و تعمیرات یخچال ساید بای ساید کن وود است. با متخصصانی حرفه ای و کاربلد در همه جای تهران و کرج و گارانتی خدمات ارائه شده بهترین انتخاب برای تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید کن وود شماست.

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید کن وود


[ بازدید : 199 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نمایندگی نصب ماشین ظرفشویی کن وود

سه شنبه 14 آذر 1396
17:44
نادر نادری

اگر ماشین ظرفشویی کن وود خود را به تازگی خریده اید و بعد از مدتی استفاده از ظرفشویی هر گونه ایرادی برای آن پیش آمده، به آسانی می توانید با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی کن وود در ارتباط باشید تا برای برطرف کردن ایراد اقدام کنند.

ما به منزله تخصصی ترین نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات کن وود از دستگاه های شما پشتیبانی می نماییم. فقط باید درخواست خود را با ما مطرح کنید. به منزله نمایندگی تعمیرات کن وود امتیازات ویژه ای را برای مشتریان تعمیرات ظرفشویی کن وود خود تدارک دیده است.

مهندسان ما نخست تعداد قطعات ایراددار، دلیل ایراد، اندازه تعمیرات لازم، قیمت و زمان نسبی لازم برای تعمیر ظرفشویی را به شما اطلاع می دهند و با توجه به تصمیم شما قطعه های معیوب تعمیر یا تعویض می شوند.

تعمیرات ظرفشویی کن وود


[ بازدید : 146 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعمیرات ماشین لباسشویی کن وود در تهران

پنجشنبه 9 آذر 1396
11:53
نادر نادری

تعمیرات لباسشویی کن وود در تهران یک راهبرد حرفه ای خدماتی است تا از هزینه های شما کم کند و اعتماد و وفاداری مشتریان را در کنار افزایش منافع نمایندگی به دست آورد. نمایندگی مابا راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان توانسته نیازها و خواسته های متقاضیان خود را در قالب سیستم پشتیبانی محصولات کن وود ارتقا دهد و تعمیرات ماشین لباسشویی کن وود در تهران را برای جلب رضایت مشتریان و بالا بردن سطح کیفی سرویس های خود و همچنین برای رسیدن به استانداردهای لازم جهانی از کوچکترین تلاشی دریغ نکرده است.

برند کن وود یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین برندها در سطح دنیا و از جمله در ایران است، در باره لوازم خانگی کن وود و خواسته مشتریان خدمات پس از فروش کن وود ، نمایندگی تعمیرات لباسشویی کن وود و سایر لوازم خانگی کن وود با داشتن تعمیرگاه مجهز و نیروی انسانی کارشناس و حرفه ای و دارا بودن قطعات اورجینال لباسشویی کنوود و سایر محصولات کن وود سبب رضایت مندی بیشتر مشتریان لوازم خانگی کن وود شده است.

لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های لباسشویی کن وود مشمول گارانتی می باشند و موقع فروش به مشتریان تحویل داده می شود. در مدت زمان گارانتی محصول، اگر هر گونه ایرادی در لباسشویی کن وود به وجود بیاید، شما می توانید با یک تماس آن را با ما مطرح کنید و از تعمیرات لباسشویی کن وود استفاده کنید، حتی اگر زمان گارانتی تمام شده باشد باز در کنار شماست.

تعمیرات لباسشویی کن وود

مرکز خدماتی و تعمیری انواع لوازم خانگی کنوود در ایران


[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ذخیره 75 درصدی هزینه خدمات در نمایندگی تعمیرات کن وود

پنجشنبه 25 آبان 1396
10:38
نادر نادری

نشانی نمایندگی های معتبر لوازم خانگی کن وود غالبا در بخش پایانی دفترچه راهنمای محصولات کن وود درج شده اند اما اگر شما به آنها دسترسی ندارید می توانید با راهی راحت تر و آسان تر با ما به منزله نمایندگی و تعمیرگاه مجاز و مرکزی کن وود در ارتباط باشید، آن راه ساده، تماس تلفنی از طریق شماره هایی است که ما در اختیارتان گذاشته ایم.


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]