چگونه در تعمیر یک لباسشویی اشتباه نکنیم!

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397
17:18
نادر نادری

خیلی از برندهای مواد شوینده نیازی به شستشوی دستگاه لباسشویی با حرارت بالا ندارند.

اما درجه حرارت پایین نمی تواند گرد و خاک و میکروب های دستگاه لباسشویی را به درستی شستشو دهد؛ پس بعد از هر دور شستشوی دستگاه لباسشویی، یک دور آن را بدون پودر و با درجه حرارت بالا شستشو دهید.

این عمل، شیوه خیلی خوبی است تا به کمک آن بتوانید دستگاه لباسشویی خود را تمیز و تازه نگه دارید.


[ بازدید : 275 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

راهنمای عیب یابی و تعمیر نشتی ماشین ظرفشویی ال جی و سامسونگ

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397
1:35
نادر نادری

یک پمپ خراب یا درز پمپ معیوب می تواند باعث نشتی از ماشین ظرفشویی بشود .کار پمپ این است که آب را داخل ماشین ظرفشویی به گردش بیاندازد، و در برخی مدل های ظرفشویی کار پمپ این است که دیواره ها را خشک هم بکند.

پمپ اغلب در پایین ماشین ظرفشویی قرار دارد و از دو قسمت مجزا تشکیل شده ، یکی برای شستن و دیگری برای خشک کردن. آن قسمتی که کار شستو شو را انجام می دهد هم ازپروانه شست و شو و فیلتر تشکیل شده و آن قسمتی که کار تخلیه را میکند از یک پروانه تخلیه و یک تیغه خردکنی و در برخی موارد با سلونوئید عمل می کند.


[ بازدید : 191 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

لباسشویی چی بخریم؟ بوش یا سامسونگ یا ال جی

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397
3:08
نادر نادری

در هنگام خرید ماشین لباسشویی، بیشتر به چه ویژگی هایی اهمیت میدهید؟ مسلما همه شما مایلید با صرف هزینه مناسب، ماشین لباسشویی بخرید که مدرنترین تکنولوژی ها را برای شما به همراه داشته باشد. اگر قرار باشد از میان لباسشویی های متعلق به دو برند بزرگ سامسونگ و بوش، انتخاب کنید کدامیک بیشتر توجه شما را به خود جلب می کند؟ هر دوی این برندهای بزرگ از جدیدترین ویژگی ها و خلاقیت ها در ماشین های لباسشویی خود استفاده کرده اند تا زندگی را برای کاربران و مشتریانشان، راحت تر کنند.



[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

معرفی جدیدترین محصولات سامسونگ در رویداد سامسونگ فروم ۲۰۱۸

جمعه 25 اسفند 1396
1:54
نادر نادری

معرفی جدیدترین محصولات سامسونگ در رویداد سامسونگ فروم ۲۰۱۸ , این هفته, ساختمان Palazzo de Cangarii در رم میزبان رویداد سامسونگ ۲۰۱۸ بود که کره ای ها آخرین محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

لوازم خانگی یکی از عرصه هایی بود که سامسونگ به شدت به معرفی محصولاتش پرداخت.

یکی از جذاب ترین محصولات در این زمینه استفاده از فلیکر در یخچال های جدید سامسونگ, ستون های فرعی جدید, تقسیم باد کاملا رایگان, کوره های هوشمند مناسب برای ماشین ظرفشویی, مایکروویو های تکنولوژی انفجاری داغ, واشر های Quick-Drive جدید و جارو برقی های روباتیک بود.


[ بازدید : 4527 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

برندهای معتبر ماشین ظرفشویی در ایران

چهارشنبه 4 بهمن 1396
12:57
نادر نادری

برندهای معتبر ماشین ظرفشویی در ایران ، در این سال ها زنان خانه دار علاقه بسیاری به ماشین ظرفشویی پیدا کرده اند که یکی از علت های آن کار کردن بیرون از خانه آنها و کم بودن وقت شان است. گجت های آشپزخانه، نظیر ماشین ظرفشویی، به خوبی می توانند در بالا بردن سرعت انجام امورات منزل به آنها یاری برسانند.


[ بازدید : 160 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ و تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ

دوشنبه 20 آذر 1396
13:00
نادر نادری

بخش خدمات پس از فروش سامسونگ نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در خدمت شماست و آماده است تا با جان و دل ایرادهای پیش آمده برای ماشین یخچال سامسونگ شما را هر چه زودتر برطرف کند. مشاوره با کارشناسان ما کاملا رایگان است و هزینه ای را برای شما ندارد. ولی اگر مشکل یخچال شما با مشاوره رفع نشد نمایندگی تعمیرکارهای باتجربه خود را به محل سکونت شما اعزام می کند تا به صورت حضوری ایراد دستگاه را شناسایی و برطرف نمایند.

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ


[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در تهران

سه شنبه 14 آذر 1396
15:30
نادر نادری

همه خدمات مربوط به تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در همان روزی که با ما تماس بگیرید انجام می شود و تکنیسین ماشین ظرفشویی سامسونگ (تعمیرکار سامسونگ ) در کمتر از یک ساعت خودش را به محل سکونت تان می رساند.

شما بعد از کامل کردن فرم درخواست تعمیر و بیان خلاصه ای از ایراد به وجود آمده، تکنیسین های ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس می گیرند و بعد از معین شدن مشکل ظرفشویی شما به متخصص تعمیر ظرفشویی گزارش می شود تا وی برای بررسی و تعمیرات ظرفشویی سامسونگ به محل سکونت شما عازم شود.

پس از ارزیابی های اولیه در گزارشی کامل تعداد قطعات ایراددار، دلیل ایراد، اندازه تعمیرات لازم، قیمت و زمان نسبی لازم برای تعمیر ظرفشویی را به شما اطلاع می دهند و با توجه به تصمیم شما قطعه های معیوب تعمیر یا تعویض می شوند.



[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

پنجشنبه 9 آذر 1396
12:05
نادر نادری

تعمیرات لباسشویی سامسونگ نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران , نمایندگی تعمیرات تخصصی ماشین های لباسشویی سامسونگ را، با گروهی از مجرب ترین کارشناسان تعمیرات راه اندازی کرده است. این نمایندگی با پشتوانه تجارب کسب شده خود در عرصه تعمیرات سخت افزار و بهره گیری از آخرین امکانات الکترونیکی، همه تعمیرات سخت افزاری ماشین های لباسشویی سامسونگ را با قطعات اصل خود شرکت سامسونگ و با صرفه ترین قیمت به متقاضیان محترم عرضه می کند.
  • تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

اطمینان پذیر بودن خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ نقطه قوت آن است، اعتماد و اطمینان به یک گروه می تواند وفاداری و رضایت مشتری از آن گروه را بیشتر کند و باعث بهینه شدن سرویس دهی به مشتری شود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ


[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نمایندگی تعمیرات تخصصی ماشین های سامسونگ

پنجشنبه 25 آبان 1396
10:51
نادر نادری

نمایندگی تعمیرات سامسونگ , نمایندگی تعمیرات تخصصی ماشین های سامسونگ را، با گروهی از مجرب ترین کارشناسان تعمیرات راه اندازی کرده است. این نمایندگی با پشتوانه تجارب کسب شده خود در عرصه تعمیرات سخت افزار و بهره گیری از آخرین امکانات الکترونیکی، همه تعمیرات سخت افزاری ماشین های سامسونگ را با قطعات اصل خود شرکت سامسونگ و با صرفه ترین قیمت به متقاضیان محترم عرضه می کند.

اطمینان پذیر بودن خدمات نمایندگی سامسونگ نقطه قوت آن است، اعتماد و اطمینان به یک گروه می تواند وفاداری و رضایت مشتری از آن گروه را بیشتر کند و باعث بهینه شدن سرویس دهی به مشتری شود.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ


[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]