چگونه در تعمیر یک لباسشویی اشتباه نکنیم!

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397
17:18
نادر نادری

خیلی از برندهای مواد شوینده نیازی به شستشوی دستگاه لباسشویی با حرارت بالا ندارند.

اما درجه حرارت پایین نمی تواند گرد و خاک و میکروب های دستگاه لباسشویی را به درستی شستشو دهد؛ پس بعد از هر دور شستشوی دستگاه لباسشویی، یک دور آن را بدون پودر و با درجه حرارت بالا شستشو دهید.

این عمل، شیوه خیلی خوبی است تا به کمک آن بتوانید دستگاه لباسشویی خود را تمیز و تازه نگه دارید.


[ بازدید : 275 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

کولر گازی های ال جی خوب یا بد؟

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397
17:09
نادر نادری

کولر گازی در صنعت تهویه و تبرید از جایگاه ویژه ای برخوردار است چون به سرعت از گرمای محیط کم می کند. برعکس کولرهای آبی ، رطوبت را زیاد نمی کند. پس برای محیط های شرجی خیلی مناسب است.

کولرهای گازی غالبا در دو مدل تولید می شوند

•کولرهای یک تکه یا پنجره‌ای
•کولرهای دو تکه (اسپلیت)

کولرهای یک تکه دیواری ، یا پشت پنجره‌ای ، خیلی رایج و مورد توجه هستند و به راحتی در داخل قاب پنجره تعبیه می‌شود.


[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

راهنمای خرید از بازار لوازم خانگی برای خانواده ایرانی

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397
16:59
نادر نادری

خرید از بازار لوازم خانگی یکی از سخت ترین کارهای خرید است اینجا دنیایی از برندها, مارک ها, اصطلاحات تخصصی و فنی, گزینه های گیج کننده و تقلبات عجیب و غریب پیدا می کنید.

البته در این میان گزینه ها و ویژگی های تخصصی و اصطلاحات فنی دستاویز خوبی شده است تا خیلی از فروشندگان با طرح اعداد و رقم های نجومی و نسبت دادن آن به عملکرد وسیله مورد نظر مشتری را بفریبند. ما در این گزارش کاربردی‌ترین نکته های خرید از بازار لوازم خانگی را از دیدگاه کارشناسان و فعالان این بازار در اختیارتان می‌گذاریم.


[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

خدمات فوری تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید ایندزیت

دوشنبه 20 آذر 1396
13:31
نادر نادری

اگر یخچال یا ساید بای ساید ایندزیت را در منزل دارید و ایرادی در نحوه عملکرد آن پیش آمده می توانید با همکاران ما در ارتباط باشد و درباره ایراد موردنظر از آنها مشاوره دریافت کنید. اگر ایراد به وجود آمده با مشاوره حل نشد تعمیرکاران بنا بر صلاحدید شما دست به کار می شوند و ایراد را در محل سکونت شما برطرف می کنند.

در هر حالتی بهترین راه ارتباطی شما با ما تماس تلفنی است. حتی اگر یکی از قطعه های یخچال یا ساید بای ساید ایندزیت نیاز به تعویض داشته باشد نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید ایندزیت آماده است قطعات معیوب را با قطعات اصل عوض کند و برای هر قطعه تعویض شده ضمانت نامه 36 ماهه با فاکتور رسمی صادر کند. لازم به ذکر است که تمامی یخچال فریزرها و ساید بای ساید های ایندزیت مشمول این گارانتی می باشند و موقع فروش به مشتریان تحویل داده می شود.

در مدت زمان گارانتی محصول، اگر هر گونه ایرادی در یخچال یا ساید بای ساید ایندزیت به وجود بیاید، شما می توانید با یک تماس آن را با ما مطرح کنید و از خدمات پس از فروش ایندزیت استفاده کنید، حتی اگر زمان گارانتی تمام شده باشد باز در کنار شماست.

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید ایندزیت


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعمیرات ماشین ظرفشویی ایندزیت

سه شنبه 14 آذر 1396
16:42
نادر نادری

تعمیرات ماشین ظرفشویی ایندزیت در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله تعمیرکارهای حرفه ای و متعهد در محل سکونت شما انجام می شود. پس نیازی به مراجعه حضوری و یا انتقال و جابه جایی دستگاه ایراددار به نمایندگی نیست.

ما با ارائه خدمات خاص خود به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل نیز در کنار شماست تا به محض به وجود آمدن کوچکترین ایرادی در محصولات ایندزیت و به ویژه در ظرفشویی ایندزیت آن را برطرف نموده و جلوی ایرادهای آتی را نیز بگیرد.

شما بعد از کامل کردن فرم درخواست تعمیر و بیان خلاصه ای از ایراد به وجود آمده، تکنیسین های در کوتاه ترین زمان با شما تماس می گیرند و بعد از معین شدن مشکل ظرفشویی شما به متخصص تعمیر ظرفشویی گزارش می شود تا وی برای بررسی و تعمیرات ظرفشویی ایندزیت به محل سکونت شما عازم شود.

پس از ارزیابی های اولیه در گزارشی کامل تعداد قطعات ایراددار، دلیل ایراد، اندازه تعمیرات لازم، قیمت و زمان نسبی لازم برای تعمیر ظرفشویی را به شما اطلاع می دهند و با توجه به تصمیم شما قطعه های معیوب تعمیر یا تعویض می شوند.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت


[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در تهران

پنجشنبه 9 آذر 1396
11:48
نادر نادری

تعمیرات لباسشویی ایندزیت ، نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی ایندزیت (Indesit) یکی از حرفه ای ترین و ممتازترین تعمیرگاه‌ های حرفه ای ماشین لباسشویی در تهران است که به خاطر دارا بودن تکنیسین های زبده و کارآزموده و آموزش دیده جزء برترین تکنیسین های لباسشویی ایندزیت در ایران هستند، سرویس های ویژه ای را به مشتریان ارائه می دهد که بدون هیچ نگرانی و با آسودگی خاطر در زمان اندکی اقدام به تعمیرات لباسشویی ایندزیت شما می کنند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت همیشه و در هر وضعیتی آمادگی ارائه خدمات به شما را دارد. در برخی زمان ها با وجود اینکه پیش از خرید ماشین لباسشویی سعی کرده اید، یک بررسی کلی بر روی لباسشویی انجام بدهید تا بتوانید یک لباسشویی با کیفیت را بخرید ولی بعد از گذشت زمانی متاسفانه لباسشویی شما با موردهایی مثل ایراد فنی و بقیه نقض ها روبه رو می شود.

برای نمونه شما لباسشویی ایندزیت را برای خرید انتخاب کرده اید ولی به خاطر دلیلی که برای شما نامشخص است، بعد از گذشت زمانی لباسشویی شما دچار ایراد می شود، در چنین وضعیتی تماس تلفنی با یکی از تعمیرگاه مجاز ایندزیت و نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت و بهره مندی از سرویس های تعمیراتی معتبر و حرفه ای مناسب ترین کاری است که باید انجام دهید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت


[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نمایندگی رسمی و مرکزی ایندزیت

پنجشنبه 25 آبان 1396
10:36
نادر نادری

شرکت لوازم خانگی ایندزیت با تمرکز بر روی طراحی محصولات اش، توجه به محیط زیست و گسترش امکانات هوشمندانه محصولات اش روزانه در مسیر تحول است و به منزله یکی از موفق ترین برند ها خود را شناسانده است.

انواع تعمیرات فنی همه دستگاه های ایندزیت را با تامین قطعات اصل و اورجینال از ما درخواست کنید. ما با دانش و تجهیزات و نیروی انسانی ای که در اختیار داریم بهترین ها را برای شما هدیه می دهیم.



[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]