چگونه در تعمیر یک لباسشویی اشتباه نکنیم!

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397
17:18
نادر نادری

خیلی از برندهای مواد شوینده نیازی به شستشوی دستگاه لباسشویی با حرارت بالا ندارند.

اما درجه حرارت پایین نمی تواند گرد و خاک و میکروب های دستگاه لباسشویی را به درستی شستشو دهد؛ پس بعد از هر دور شستشوی دستگاه لباسشویی، یک دور آن را بدون پودر و با درجه حرارت بالا شستشو دهید.

این عمل، شیوه خیلی خوبی است تا به کمک آن بتوانید دستگاه لباسشویی خود را تمیز و تازه نگه دارید.


[ بازدید : 275 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

کولر گازی های ال جی خوب یا بد؟

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397
17:09
نادر نادری

کولر گازی در صنعت تهویه و تبرید از جایگاه ویژه ای برخوردار است چون به سرعت از گرمای محیط کم می کند. برعکس کولرهای آبی ، رطوبت را زیاد نمی کند. پس برای محیط های شرجی خیلی مناسب است.

کولرهای گازی غالبا در دو مدل تولید می شوند

•کولرهای یک تکه یا پنجره‌ای
•کولرهای دو تکه (اسپلیت)

کولرهای یک تکه دیواری ، یا پشت پنجره‌ای ، خیلی رایج و مورد توجه هستند و به راحتی در داخل قاب پنجره تعبیه می‌شود.


[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

راهنمای خرید از بازار لوازم خانگی برای خانواده ایرانی

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397
16:59
نادر نادری

خرید از بازار لوازم خانگی یکی از سخت ترین کارهای خرید است اینجا دنیایی از برندها, مارک ها, اصطلاحات تخصصی و فنی, گزینه های گیج کننده و تقلبات عجیب و غریب پیدا می کنید.

البته در این میان گزینه ها و ویژگی های تخصصی و اصطلاحات فنی دستاویز خوبی شده است تا خیلی از فروشندگان با طرح اعداد و رقم های نجومی و نسبت دادن آن به عملکرد وسیله مورد نظر مشتری را بفریبند. ما در این گزارش کاربردی‌ترین نکته های خرید از بازار لوازم خانگی را از دیدگاه کارشناسان و فعالان این بازار در اختیارتان می‌گذاریم.


[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

لباسشویی چی بخریم؟ بوش یا سامسونگ یا ال جی

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397
3:08
نادر نادری

در هنگام خرید ماشین لباسشویی، بیشتر به چه ویژگی هایی اهمیت میدهید؟ مسلما همه شما مایلید با صرف هزینه مناسب، ماشین لباسشویی بخرید که مدرنترین تکنولوژی ها را برای شما به همراه داشته باشد. اگر قرار باشد از میان لباسشویی های متعلق به دو برند بزرگ سامسونگ و بوش، انتخاب کنید کدامیک بیشتر توجه شما را به خود جلب می کند؟ هر دوی این برندهای بزرگ از جدیدترین ویژگی ها و خلاقیت ها در ماشین های لباسشویی خود استفاده کرده اند تا زندگی را برای کاربران و مشتریانشان، راحت تر کنند.



[ بازدید : 211 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعمیرگاه مجاز بوش با تجربه چندین ساله خود در عرصه تعمیرات انواع لوازم خانگی شرکت بوش

شنبه 18 فروردين 1397
17:35
نادر نادری

بهترین نمایندگی رسمی بوش , تعمیرگاه مرکزی بوش در ایران و تهران است که با دارا بودن تعمیرکارهای حرفه ای و کاربلد و قابلیت های تخصصی زیاد تواسنته جوابگوی نیازهای مشتریان خود باشد.

تعمیرگاه مجاز بوش , نمایندگی مرکزی بوش (BOSCH) در تهران همه روزه به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان عزیز است تا تعمیرات همه دستگاه های خانگی بوش را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

ما افتخار داریم که توانسته ایم اعتماد و رضایت شما عزیزان را با تعمیرات اصولی و استاندارد جلب کنیم. برخورداری از خدمات تعمیرگاه مجاز بوش , نمایندگی مرکزی بوش هیراد سرویس حتی در ایام تعطیل تنها با یک تماس تلفنی امکان پذیر است.

کاملا حق شماست که از سریعترین و دقیق ترین تعمیرات برخوردار شوید

و بدون اتلاف وقت دستگاه خود را دوباره مثل روز اول استفاده کنید.

برای رسیدن به این مهم پرسنل ما تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

آسایش و رفاه شما اولویت مهم نمایندگی تعمیرات بوش هیراد سرویس است.


[ بازدید : 199 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

برندهای معتبر ماشین ظرفشویی در ایران

چهارشنبه 4 بهمن 1396
12:57
نادر نادری

برندهای معتبر ماشین ظرفشویی در ایران ، در این سال ها زنان خانه دار علاقه بسیاری به ماشین ظرفشویی پیدا کرده اند که یکی از علت های آن کار کردن بیرون از خانه آنها و کم بودن وقت شان است. گجت های آشپزخانه، نظیر ماشین ظرفشویی، به خوبی می توانند در بالا بردن سرعت انجام امورات منزل به آنها یاری برسانند.


[ بازدید : 159 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعمیرات یخچال فریزر بوش و تعمیرات ساید بای ساید بوش

دوشنبه 20 آذر 1396
13:53
نادر نادری

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش زمانی به کمک شما می آید که یخچال شما به درستی کار نکند و ممکن است درست کار نکردن یخچال شما باعث مشکلاتی در منزل برای شما شود. در برخی از مواقع دیده شده که چراغ یخچال روشن نمی شود و احتمال دارد بر اثر کم بودن سرمایش، مواد غذایی داخل یخچال دچار مشکل شوند. در این شرایط شما هر کاری برای بهبود وضع انجام دهید شاید موفقیت آمیز نباشد و باز خرابی یخچال درست نشود و شاید بدتر نیز شود. چون مورد پیش آمده نیاز به بازرسی تخصصی توسط کارشناس مربوطه را دارد و قضیه کاملا تخصصی است. پس بهترین راه این است که تا مشکلات یخچال تان بیشتر نشده با یک نمایندگی معتبر و کارآزموده تماس بگیرید و مشکل تان را با کارشناسان آن نمایندگی در میان بگذارید.

بخش خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش در خدمت شماست و آماده است تا با جان و دل ایرادهای پیش آمده برای ماشین یخچال بوش شما را هر چه زودتر برطرف کند. مشاوره با کارشناسان ما کاملا رایگان است و هزینه ای را برای شما ندارد. ولی اگر مشکل یخچال شما با مشاوره رفع نشد نمایندگی تعمیرات بوش تعمیرکارهای باتجربه خود را به محل سکونت شما اعزام می کند تا به صورت حضوری ایراد دستگاه را شناسایی و برطرف نمایند.

تعمیرات یخچال فریزر بوش طلایه دار تولیدات شرکت بوش است به این دلیل که در سال 1933 اولین یخچال بوش ساخته و به بازار عرضه شد و تا به اکنون این روال ادامه داشته است. شرکت بوش محصولات گوناگونی از جمله محصولات سرمایشی نظیر یخچال – فریزر – یخچال فریزر (کومبی) و یخچال ساید بای ساید بوش را تولید کرده است که در طی چندین سال اخیر موتورهای این ماشین ها به طور اینورتور طراحی و تولید شده اند که منجر به کاهش 45% مصرف انرژی شده است، همینطور این محصولات جدید صدای پایینی را نیز تولید می کنند.

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش


[ بازدید : 206 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی در مرکز رسمی خدمات بوش در تهران

سه شنبه 14 آذر 1396
15:45
نادر نادری

بسیاری از افراد تصور می کنند که ظرفشویی بوش مصرف برق بالایی دارد در حال که کاملا عکس این قضیه درست است، ظرفشویی بوش بهینه ترین و بهره ورترین وضعیت استفاده از نیروی برق را داراست و درجه کیفیت آن در این مورد بسیار بالاست.

اگر ماشین ظرفشویی بوش را برای استفاده در منزل و یا محل کار خود تهیه کرده اید، اگر بعد از مدتی استفاده از ظرفشویی هر گونه ایرادی برای آن پیش بیاید، به آسانی می توانید با نمایندگیتعمیر ماشین ظرفشویی بوش در ارتباط باشید تا برای برطرف کردن ایراد اقدام شود.

ما به منزله تخصصی ترین نمایندگی خدمات پس از فروش بوش از دستگاه های شما پشتیبانی می کنیم. فقط باید درخواست خود را با ما مطرح کنید. به منزله نمایندگی تعمیرات بوش امتیازات ویژه ای را برای مشتریان تعمیرات ظرفشویی بوش خود فراهم کرده است.

مهندسان ما نخست تعداد قطعات ایراددار، دلیل ایراد، اندازه تعمیرات لازم، قیمت و زمان نسبی لازم برای تعمیرات ظرفشویی بوش را به شما اطلاع می دهند و با توجه به تصمیم شما قطعه های معیوب تعمیر یا تعویض می شوند.

تعمیرات ظرفشویی بوش


[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش

شنبه 4 آذر 1396
14:42
نادر نادری

تعمیرات لباسشویی بوش ، برای اینکه وقت شما گرفته نشود ابتدا توصیه می کنیم مشکلات احتمالی پیش آمده برای ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید و اگر هرگونه پرسشی با تعمیرگاه مجاز و مرکزی لوازم خانگی بوش داشتید با شماره های تماس نمایندگی در بالا و پایین صفحه اصلی سایت در میان بگذارید تا همکاران ما در عین حال که به ایرادهای ماشین های شما مشاوره می دهند درصورت لزوم برای تعمیرات لباسشویی بوش شما کارهای لازم را نیز انجام دهند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش برای افرادی که با این نمایندگی تماس می گیرند خدمات منحصر به فردی را انجام می دهد. با توجه به اینکه محصولات بوش از طریق واردات به بازار ایران وارد می شوند، در زمان خرید لباسشویی بوش حتما باید در باره خدمات تعمیرات و تعمیرگاه های آن از فروشنده پرس و جو کنید و شماره تماس نمایندگی تعمیرات بوش را دریافت کنید، تا در صورتی که دستگاه شما با ایرادی روبه رو شد بتوانید با آسودگی با نمایندگی موردنظر، که با نام تعمیرگاه مجاز یا نمایندگی مجاز مشغول به کار است، تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش بوش برخوردار شوید.

تعمیرات لباسشویی بوش


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

بهترین خدمات تعمیر و نگهداری محصولات بوش با بالاترین کیفیت

پنجشنبه 25 آبان 1396
10:53
نادر نادری

نمایندگی تعمیرات بوش خدمات اصولی و استانداردی را به مشتریانی که به هر صورتی با ایراد فنی در محصولات خانگی بوش روبرو شده اند و نیاز به تعمیرات این دستگاه ها دارند، ارائه می نماید و همینطور در صورت نیاز به مشاوره تلفنی برای آموزش انواع ماشین های بوش از هر گونه مشاوره و راهنمایی دریغ نمی کند و تمام تلاش خود را می کند تا رضایت مشتریان خود را جلب کند.

نمایندگی تعمیرات بوش برای دستیابی به رضایت و اعتماد مشتری، نیروی کار جوان و پراشتیاق و باتجربه را برای پاسخگویی درخواست های مشتریان به صورت شبانه روزی استخدام کرده و مشاورانی بااخلاق و کارشناس را به کار گرفته تا مشاوره تلفنی رایگان و دقیقی را در جهت مشکلات احتمالی پیش آمده برای محصولات بوش مشتریان و مشترکان فعال خود بدهد.

نمایندگی تعمیرات بوش


[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]