نقش موثر تلویزیون شهری در تبلیغات امروزی تهران!

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397
3:11
نادر نادری

انجام تبلیغات از انواع روش های مختلف امکان پذیر است که با شناخت آنها می توان بهترین روش را انتخاب کرد. به همین دلیل تبلیغات محیطی بی شک قدیمی ترین روش تبلیغات است. امروزه با پیشرفت علم تلویزیونهای بزرگ تبلیغاتی در پی اختراع تکنولوژی ال ای دی حاصل خلاقیت انسان در قرن بیست و یکم است که نمایشگرهای شهری با ورود به عرصه تبلیغات تحول عظیمی در پیشبرد تبلیغات ایجاد کرده اند.یکی دیگر از ویژگی های نمایشگر شهری لزوم کوتاه بودن آن است چرا که این تبلیغات مخصوص رهگذران می باشد، یعنی کسانی که برای دیدن تبلیغ چیزی در حدود سه ثانیه فرصت دارند. در نتیجه، پیام آن باید قابل فهم و کوتاه نیز باشد.


انجام تبلیغات از انواع روش های مختلف امکان پذیر است که با شناخت آنها می توان بهترین روش را انتخاب کرد. به همین دلیل تبلیغات محیطی بی شک قدیمی ترین روش تبلیغات است. امروزه با پیشرفت علم تلویزیونهای بزرگ تبلیغاتی در پی اختراع تکنولوژی ال ای دی حاصل خلاقیت انسان در قرن بیست و یکم است که نمایشگرهای شهری با ورود به عرصه تبلیغات تحول عظیمی در پیشبرد تبلیغات ایجاد کرده اند.یکی دیگر از ویژگی های نمایشگر شهری لزوم کوتاه بودن آن است چرا که این تبلیغات مخصوص رهگذران می باشد، یعنی کسانی که برای دیدن تبلیغ چیزی در حدود سه ثانیه فرصت دارند. در نتیجه، پیام آن باید قابل فهم و کوتاه نیز باشد.

تلویزیون شهری

با توجه به فضای نمایش تلویزیون های شهری باید فضای باز یا بسته را برای بکارگیری آن در نظر گرفت. فضای بسته محیط یعنی داخل سالن یا مثلا تالار، و همینطور منظور از فضای باز فضای بیرون و محیط باز است. به عنوان یک قانون کلی اگر تلویزیون های شهری LED شما در فاصله دورتری نصب شود باید اندازه نوشتار آن هم بزرگ تر باشد.،چرا که باید تلویزیون های شهری، LED بزرگتری داشته باشد و سرعت عبور افرادی که بیننده تلویزیون شهری شما هستند می تواند ارتباط مستقیمی با اندازه نوشتار تلویزیون شهری LED داشته باشد و هرچقدر سرعت بیننده ها بیشتر باشد اندازه نوشتار هم باید بزرگ تر باشد.

تابلو روان داخل سالن (In Door )چیست؟

تابلوهایی که در محیط سرپوشیده مورد استفاده قرار می گیرند را تابلو روان indoor می گویند.شدت نور این نوع از تابلو ها نسبت به تابلوهای Out Door کمتر است. تلویزیون ایندور در محیط هایی­ که­ رطوبت کمتری دارند مانند سالن های ورزشی و­داخل ساختمان ها به کار می روند اما در برابر بارش باران و رطوبت زیاد مقاوم نیستند.

تابلو روان خارج سالن (Out Door)چیست؟

تابلوهایی را که در محیط باز استفاده می شوند تابلو روان outdoor می گویند .شدت نوردر این تابلوها دارای قدرت بالایی می باشد و حتی در روشنائی روز می توانند متون و تصاویر را با کیفیت بالا نمایش دهند.یکی از جدیدترین وخیره کننده ترین روش های تبلیغاتی الکتریکی، تابلوی پیام متحرک LEDمی باشد که از به هم پیوستن ماژول ال ای دی تشکیل می شود.ماژول LED،بلوک های آماده ای از ماتریس هایLED است که به راحتی و به سرعت به متصل شده ویک تابلوی حرفه ای را ایجاد می کند.بدون نیاز به اطلاعات تخصصی فقط کافیست ماژول های ال ای دی را بسته و مطابق سایز مورد نظر با کابل به هم متصل کنید.شدت نور بالای ماژول ال ای دی به کار رفته در تابلوها و نرم افزار اسان و رایگان آن بسیار زیاد است و همین امر باعث شده تا به سرعت جای تابلوهای دست ساز را بگیرند.ماژول ال ای دی به شما این امکان را می دهد که با صرف کمترین هزینه و یا انتخاب بهترین فونت ها،تبلیغات مناسبی راداشته باشید.

مزایای ماژول ال ای دی

ماژول ال ای دی استفاده شده در تابلوها،ضد آب وضد ضربه بوده به همین دلیل برخی ازآنها می توان در فضای بیرون وخیابان ها نصب کرد.

ماژول ال ای دی دارای شدت نور فوق العاده وکیفیت بالایی می باشد.

ماژول ال ای دی کاملا مقرون به صرفه از نظر زمان وهزینه است.

ماژول ال ای دی دارای نرم افزار ساده و رایگان است.

ماژول ال ای دی دارای گارانتی به مدت یک سال است.

انواع ماژول ال ای دی :

  • ماژول ال ای دی تک رنگ
  • ماژول ال ای دی سه رنگ
  • ماژول ال ای دی فول کالر
  • ماژول ال ای دی2R1G1B

نقش موثر تلویزیون شهری در تبلیغات

سرعت پیشرفت تکنولوژی تاثیر چشمگیری بر سلیقه های افراد گذاشته است. شاید تا مدتی قبل شیوه های سنتی تبلیغات مانند چاپ و پخش تراکت طرفداران زیادی داشت اما تحقیقات نشان می دهد که امروزه افراد دوست دارند در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را در مورد یک موضوع بدست آورند. استفاده از تلویزیون شهری برای تبلیغات شیوه ای است که می تواند مخاطب های زیادی را جذب خود کند.با این که این شیوه مدت زمان زیادی نیست که وارد صنعت تبلیغ شده ولی در این مدت کم ، تبدیل به شیوه ای بسیار محبوب برای تبلیغات و یا معرفی یک برند و محصول و یا حتی ابزاری برای اطلاع رسانی می باشد.

از نظر روانشناسی افراد با جلوه های بصری بهتر می توانند ارتباط برقرار کنند و این موضوع یکی از مهمترین عوامل موفقیت تلویزیون های شهری در تبلیغات می باشد. بدیهی است که هزینه ی خرید یک تلویزیون شهری به قدری بالاست که مقرون به صرفه نم باشد و مهم تر از آن ،علاوه بر خرید باید هزینه های نگهداری آن را هم در نظر گرفت. بنابراین تلویزیون های رنتال راهی منطقی تر و مقرون به صرفه تر و سریعتر برای جذب مخاطب است

درگیر کردن حافظه دیداری مخاطبین اثر بیشتری در ماندگاری دارد.به عنوان مثال تبلیغات در شبکه های تلویزیونی، بیلبورد های تبلیغاتی و تابلو های تبلیغاتی که یکی از انواع مدرن تابلو های تیلیغاتی، تابلو روان و تلویزیون شهری می باشند ، تابلو روان و تلویزیون شهری با بهره گیری از ویژگی های بسیار مهم تحت عنوان پرتاب نور و امکان پخش متون و تصاویر به صورت روان یا متحرک و حتی پخش فیلم و تیزر تبلیغاتی ،باعث شده که این نوع از تبلیغات به عنوان یکی از موثرترین نوع تبلیغات شناخته شود.

با پیشرفت تکنولوژی در عصر اطلاعات و ارتباطات و دنیای فناوری ، رسانه ها در پیشرفت و توسعه هردسته کاری اعم از دولتی و خصوصی نقشی مهم و موثر دارند. بنابراین کمتر کسی می تواند منکر تاثیر مستقیم تابلو روان یا تابلو های led را در افزایش میزان فروش محصولات شود.

معضلات تولید تابلو روان در ایران

1? واردات بی رویه و عدم کنترل ماژولهای بی کیفیت و چینی

2? ورود افراد غیر متخصص در زمینه تولید تابلو های روان که با مونتاژ ماژولهای آماده چینی همراه هستند.

3? فروش تابلو روان بی کیفیت و عدم ارائه گارانتی و ضمانت ، همچنین ضرر و زیان مالی خریداران محصولات چینی ونوعی دلزدگی و ذهنیت منفی نسبت به تابلو های LED

4? قیمت بالای خرید تلویزیون شهری نسبت به اجاره آن

مولفه های مهم در خرید تابلو روان و تلویزیون شهری
  1. • خرید از شرکت های معتبر و متعهد
  2. • گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر
  3. • انتخاب ابعاد و میزان رزولیشن تابلو روان و تلویزیون شهری با توجه به نیاز
  4. • کسب اطلاعات اولیه فنی در مورد قطعات

برچسب ها: تلویزیون شهری ,
[ بازدید : 255 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]