نمایندگی فروش یخچال فریزر فریجیدر

دوشنبه 20 آذر 1396
13:19
نادر نادری

همسو با این تغییرات و تحولات مهندسان کاردان و باتجربه ما نیز دانش خود را به روز کرده اند و با آن تغییرات همراه شده اند تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. به صورتی که به خوبی از عهده انواع تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر بر می آیند و کوچکترین عیب و ایرادی را در کمترین زمان تشخیص و نسبت به تعمیر و اصلاح آن اقدام می کنند.

اصلا اهمیتی ندارد یخچال خود را از کجا تهیه کرده اید آنچه برای مهندسان و تکنیسین های اهمیت دارد پشتیبانی همه برندها و انواع مختلف یخچال ها و تعمیر یخچال فریجیدر است.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر مناسب ترین و قابل اطمینان ترین انتخاب برای دریافت خدمات و تعمیرات یخچال ساید بای ساید فریجیدر است. با متخصصانی حرفه ای و کاربلد در همه جای تهران و کرج و گارانتی خدمات ارائه شده بهترین انتخاب برای تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر شماست.

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید فریجیدر


[ بازدید : 166 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

عیب یابی ماشین ظرفشویی فریجیدر

سه شنبه 14 آذر 1396
16:16
نادر نادری

ما با ارائه خدمات خاص خود به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل نیز در کنار شماست تا به محض به وجود آمدن کوچکترین ایرادی در محصولات فریجیدر و به ویژه در ظرفشویی فریجیدر آن را برطرف نموده و جلوی ایرادهای آتی را نیز بگیرد.

شما بعد از کامل کردن فرم درخواست تعمیر و بیان خلاصه ای از ایراد به وجود آمده، تکنیسین های در کوتاه ترین زمان با شما تماس می گیرند و بعد از معین شدن مشکل ظرفشویی شما به متخصص تعمیر ظرفشویی گزارش می شود تا وی برای بررسی و تعمیرات ظرفشویی فریجیدر به محل سکونت شما عازم شود.

پس از ارزیابی های اولیه در گزارشی کامل تعداد قطعات ایراددار، دلیل ایراد، اندازه تعمیرات لازم، قیمت و زمان نسبی لازم برای تعمیر ظرفشویی را به شما اطلاع می دهند و با توجه به تصمیم شما قطعه های معیوب تعمیر یا تعویض می شوند.

تعمیرات ظرفشویی فریجیدر


[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در تهران

پنجشنبه 9 آذر 1396
11:38
نادر نادری

تعمیرات لباسشویی فریجیدر ، تعمیرکاران و مهندسان ما افرادی انتخاب شده هستند که با تجربه اندوخته خود و با دانش کافی به کار گرفته شده اند. این اعضا برای کامل کردن تخصص و تجربه خود، دوره های آموزشی ویژه ای را در نمایندگی سپری کرده اند و تمامی تکنسین ها بلااستثنا این آموزش ها را فراگرفته و نحوه عملکرد انواع ماشین های لباسشویی فریجیدر را به صورت علمی و استاندارد یاد گرفته اند. در این دوره های آموزشی تعمیرات تمامی محصولات فریجیدر هم به صورت سخت افزاری و هم نرم افزاری برای آنها آموزش داده شده است.

به همین دلیل پرسنل خدماتی فریجیدر جزء افراد منتخب می باشند و در کنار تمامی تخصص ها اصل مهمتری را هم در کلاس های آموزشی طی کرده اند و آن دوره های مربوط به نحوه برخورد با مشتری و اخلاق مداری در مدت زمان ارتباط با مشتری است.

بنابراین نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر با استفاده از مهندسان و تکنسین های حرفه ای و اخلاق مدار در خدمت شما عزیزان می باشد و افتخار می کند که مشکلات پیش آمده برای دستگاه های فریجیدر شما را در محل منزل و شرکت شما برطرف می کند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

مزایای استفاده از نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش فریجیدر

پنجشنبه 25 آبان 1396
10:28
نادر نادری

این مرکز با توجه به داشتن تیمی فنی تواسنته تخصصی ترین خدمات تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر را در سطح شهر تهران و حومه آن ارائه دهد. با توجه به گسترش علوم و فناوری و به روز شدن تکنولوژی های ساخت لوازم خانگی فریجیدر این مرکز هرماهه با تیم تحقیقاتی و آموزش دوره ای تیم فنی خود توانسته خدماتی شایسته خدمت مشتریان عزیز ارائه دهد.

تعمیر یخچال فریجیدر باید صرفا توسط متخصصین این دستگاه به انجام برسد زیرا ممکن است با انجام تعمیرات غیر تخصصی صدمات شدیدی به یخچال وارد شود که این امر هزینه های زیادی را به مشتریان وارد میکند . به همین منظور ما توانسته ایم با تشکیل تیم های تخصصی تعمیر فریجیدر خدماتی در خور توجه به مشتریان ارائه داده و برای اطمینان از صحت تعمیرات انجام گرفته ،دستگاه تعمیر شده 1 سال گارانتی می شود تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی تعمیرات یخچال فریجیدر خود را به ما بسپارند.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر


[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]