خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات جنرال الکتریک

پنجشنبه 25 آبان 1396
10:41
نادر نادری

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی جنرال الکتریک (General Electric)، همه محصولات جنرال الکتریک را با مجهز به سرویس دهی فوری و 24 ساعته سراسر تهران و حومه. بدون تعطیل، تعمیر کمتر از 2 ساعت، 100% در منزل، قطعات اورجینال،36 ماه ضمانت کتبی. نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک.

همه ما می دانیم که بروز مشکلات خرابی در لوازم خانگی اجتناب ناپذیر می باشد اما خوشبختانه هر مشکلی راهکاری دارد و برای رفع این مورد نیز می توان از خدمات مرتبط با تعمیرات لوازم خانگی general electric استفاده نمود.


خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات جنرال الکتریک خود را به ما بسپارید. قطعا تعمیرکاران ما دارای توانایی زیاد و متخصص در کار خود هستند و پاسخگوی اطمینان شما خواهند بود.جنرال تک سرویس بعنوان یک مرکز تعمیراتی معتبر و تعمیرگاه مجاز جنرال الکتریک در خدمت شما می باشد.

اکثر مشتریان ما از اینکه دستگاه آنها در منزل خودشان تعمیر می شود بسیار راضی بوده اند و دستگاه همچون روز اول کار کرده. تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی جنرال الکتریک با سابقه کاری موفق در زمینه تعمیرات در سراسر تهران آماده ی خدمت رسانی می باشد. کافی است با تماس با جنرال تک سرویس بعنوان نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک از درست شدن دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.


در چه صورتی نیاز به تماس با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک داریم:


عدم کارکرد صحیح

فیوز برق با روشن شدن دستگاه بپرد

اتصالی بدنه دستگاه


راه های تماس با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

در صورتی که تا حد نسبی از مشکل به وجود آمده مطلع هستید، توضیح مختصری را به همراه آدرس دقیق پستی به کارشناسان ما بعنوان تعمیرگاه مرکزی جنرال الکتریک ارائه دهید تا در اسرع وقت یکی از تعمیرکاران ما به منظور بررسی و تعمیر لوازم خانگی به آن آدرس اعزام شود.


آنچه باید درباره ی برند لوازم خانگی جنرال الکتریک بدانید:

شرکت جنرال الکتریک نه تنها به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کننده های موتور جت، تجهیزات نیروگاهی و ساخت انواع توربین در آمریکا بلکه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی دنیا شناخته شده است. به طور کلی شرکت های آمریکایی با تولید برندهایی نظیر وستینگهاوس – وایت پوینت –جنرال الکتریک نیازمصرف کنندگان را با دستگاه های با کیفیت مرتفع می سازند.

خدمات پس از فروش جنرال الکتریک

خدمات پس از فروش جنرال الکتریک در تهران همه روزه به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان عزیز است تا تعمیرات همه دستگاه های ساخت جنرال الکتریک از جمله، تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک و تعمیرات یخچال جنرال الکتریک و تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک و تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک و تعمیرات ظرفشویی جنرال الکتریک را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

پشتیبانی شبانه روزی از قطعات اصل محصولات جنرال الکتریک توسط نمایندگی ما و تعویض قطعات با عرضه گارانتی و خدمات در محل از جمله سرویس های تعمیراتی محصولات جنرال الکتریک مجموعه تحت نظر ما است.

اگر یکی از قطعه های محصولات جنرال الکتریک نیاز به تعویض داشته باشد، نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک آماده است قطعات معیوب را با قطعات اصل عوض کند و برای هر قطعه تعویض شده ضمانت نامه 36 ماهه با فاکتور رسمی صادر کند.

قطعات فابریک، تجهیزات تخصصی ، تعمیرکارهای دوره دیده، کاردان و گارانتی یک ساله رسمی با دسترسی راحت به نمایندگی های تعمیرات محصولات جنرال الکتریک ار جمله خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک است.

خدمات پس از فروش جنرال الکتریک

شماره تلفن نمایندگی تعیمرات جنرال الکتریک

اگر نیاز به تماس با تعمیرگاه مرکزی و خدمات پس از فروش جنرال الکتریک دارید می توانید از شماره تلفن نمایندگی و شماره تماس شرکت جنرال الکتریک موجود در سایت استفاده کنید و سرویس های لازم برای انواع تعمیرات جنرال الکتریک (General Electric) را از ما درخواست نمایید.

تعمیرگاه و نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک با تجربه های اندوخته و کادری حرفه ای و آموزش دیده توانسته رضایت مندی مشتریان خود را جلب کند و اعتماد بیشتری را در ارائه خدمات خود به دست بیاورد.


[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]